Ledige stillinger
About us
Her er din chance for at blive Senior Økonomikonsulent hos Azets
Bliv en nøglespiller i vores regnskabsteam
Azets søger en erfaren Senior Økonomikonsulent, der er klar til at tage ansvaret for sin egen kundeportefølje, som spænder fra små og mellemstore virksomheder til store internationale koncerner. Din hverdag vil være fyldt med spændende udfordringer, hvor du vil håndtere alt fra daglig kundekontakt og kvalitetskontrol til styring af diverse regnskabsopgaver.
Variation og faglig udvikling
Du bliver en del af et professionelt, internationalt og spændende arbejdsmiljø, hvor du dagligt vil møde kolleger, som du kan dele erfaringer og sparre med. Du får kontakt til kunder, som har brug for netop din regnskabsekspertise og rådgivning.
Du får en varieret arbejdsdag, hvor du vil arbejde med alt fra interne kontroller og afrapporteringer til controlling og årsafslutninger. I vores teambaserede arbejdsmiljø, vil du også støtte og vejlede yngre konsulenter, samt gennemgå deres arbejde for at sikre høj kvalitet og konsistens.
Hvad vi søger i dig?
- Solid erfaring inden for regnskab og en relevant akademisk baggrund.
- En systematisk tankegang med et godt overblik og forretningsforståelse.
- Evne til at tilpasse og effektivisere processer ved behov.
- Naturlig flair for rådgivning, højt serviceniveau, og stærke relationelle færdigheder.
- Selvkørende og kvalitetsbevidst med gode evner til at prioritere din tid.
- Erfaring og kendskab til flere økonomisystemer.
The role
Bliv en del af Azets
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere.
Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde. God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Her i Azets har vi indført ”Smarter working” koncept med henblik på at kunne give vores medarbejdere en stor grad af fleksibilitet og dermed mulighed for at sikre en god work-life balance. Med konceptet kan vi arbejde hjemmefra, men vi lægger samtidig også vægt på, at vi gerne vil ses, så derfor er vi mere på kontoret end hjemme.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsmorgenmad. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab. Derudover har vi selvfølgelig en god pensionsordning og sundhedsforsikring.
Er du klar til at bringe din karriere til det næste niveau hos Azets? Ansøg i dag og lad os sammen forme fremtiden. Vi glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning via 'søg jobbet' nedenfor. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Key accountabilities
Skills & experience
Other
Contact us
Er du tilknyttet en uddannelsesinstitution, kan du fremvise gode resultater fra studiet og har du ambitioner om en fremtid inden for konsulentbranchen, så søg en praktikplads hos os!
Du er altid velkommen til at ringe til os, for at få uddybet hvilke kompetencer vi specielt lægger vægt på - eller har andre spørgsmål til en praktikplads i Azets.
De bedste hilsner
HR
70 27 31 30
Vi søger dig, som:
• Er en erfaren lønkonsulent
• Tænker i optimering af processer
• Aktivt søger dialog med kunder og kolleger
• Har et godt overblik – også når der er mange projekter i gang og tempoet er højt.
Kan du sige ja til ovenstående, og har du lyst til at arbejde med spændende implementerings- og optimeringsprojekter? Så er dette jobbet for dig.
Her er, hvad vi tilbyder dig:
Vores projektteam oplever stor succes, og vi ønsker at udvide med en proaktiv projektkonsulent. Du skal drive implementeringsprojekter inden for løn og HR. Rådgive om systemer, processer og arbejdsgange, der effektiviserer og understøtter vores kunders forretning. Du skaber struktur, styring og fremdrift og er med til at sikre, at Azets er en professionel og kvalitetsbevidst samarbejdspartner for vores kunder i store lønprojekter.
Bindeled mellem projektet, kunden og forretningen
Du har et højt fagligt niveau inden for løn fx som payroll controller, projektkoordinator el.lign. krydret med erfaring i brugen af lønsystemer og gerne stærke kompetencer i excel.
Dit næste karriereskridt er hos Azets i denne udadvendte rolle med kontakt til mange forskellige danske og internationale virksomheder. Vi har løbende store projekter, hvor du med erfaring og overblik styrer projektet i mål med sikker hånd.
Du får en vigtig central rolle i krydsfeltet mellem projektet, kunden og forretningen, hvor du binder ressourcer, behov og projekter sammen. Du kommer til at arbejde strategisk med løn og HR, og bidrager dermed aktivt til både kunder og forretning.
Vores forventninger er lige så store som dine
Vi forventer, at du har gennemslagskraft og autoritet. Du eksekverer og følger op og sikrer en succesfuld leverance. Du tænker i optimering af processer og er kvalitetsbevidst. Dine stærke kommunikative kompetencer sætter dig i stand til at samarbejde på alle niveauer, både internt og eksternt.
Velkommen i teamet
Vi er mere end 150 dygtige og servicemindede konsulenter i Danmark, som håndterer lønadministration, HR, juridisk rådgivning og implementering af Epos-paletten. Epos rummer både håndtering af rekruttering, HR-data, lønbehandling, ledelsesrapportering og arbejdspladsvurdering (APV). Vores faglige stolthed er i top, og vi går ikke på kompromis med kvaliteten. Vi er en del af et spændende og dynamisk miljø, hvor tempoet er højt og udviklingsmulighederne er mange.
Bliv en del af Azets
Når du træder ind af døren hos Azets, mærker du straks at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere.
Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde. God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsmorgenmad. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab. Derudover har vi selvfølgelig en god pensionsordning og sundhedsforsikring.
Med konceptet ’Smarter Working’ sikrer vi en god work-life-balance. Vi stiller alt relevant udstyr til rådighed, så du kan vælge at arbejde hjemmefra eller fra kontoret, alt efter hvad der fungerer bedst for dig og teamet.
Vi er allerede nu, klar til at byde dig velkommen!
Stillingen er på fuld tid og til snarlig tiltrædelse.
Så send os dit CV – ansøgningen springer vi over…
Vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Azets søger erfarne lønkonsulenter, der kunne tænke sig at blive en del af vores succes. Vi søger både nye kolleger til vores kontor i Herlev og Odense.
Azets er Danmarks største udbyder af lønservices, og har i mere end 25 år været den pålidelige partner for lønadministration for tusindvis af virksomheder. Vores lønafdeling består af over 150 fagligt stærke, dedikerede og servicemindede konsulenter, der håndterer lønadministration, HR og juridisk rådgivning.
Tre gode grunde til at vælge Azets
- Som medarbejder hos Azets er dine kompetencer helt i front på lønfunktionen.
- Hos Azets får du personlige og faglige udfoldelsesmuligheder, som følger dine ønsker og livsændringer.
- Her bliver du en del af en kultur med høj trivsel, selvbestemmelse og fleksibilitet i din hverdag.
Din rolle som Lønkonsulent
I rollen som Lønkonsulent hos os, vil du få indsigt i lønprocesser hos flere forskellige virksomheder, og du vil få din egen kundeportefølje og etablere et bredt netværk af interne og eksterne interessenter. Arbejdsopgaverne er mangeartede, hvilket giver dig mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt.
Vi videndeler, sparrer og prioriterer et positivt arbejdsmiljø, hvor teamwork og faglig stolthed er i højsædet. Præcision og rettidig levering af løn er afgørende for os.
Azets har nearshoring-aktiviteter i Rumænien og anvender i høj grad robotteknologi i arbejdsprocesserne, hvilket bidrager til, at din rolle som lønkonsulent konstant er i udvikling. Vi er frontløbere inden for digitalisering og optimering af lønfunktionen, hvilket skaber nye muligheder og styrker dine kompetencer. Som Lønkonsulent hos Azets vil du derfor altid være på forkant med den nyeste teknologi inden for dit fag.
Er du klar til at blive en del af Azets?
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores Smarter Working koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Send os dit CV – ansøgningen springer vi over…
Vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Er kaos din kald? Bliv Azets' næste løn-superhelt
Hos Azets søger vi lige nu udekørende lønkonsulenter, hvor hver dag er en ny mulighed for at redde dagen for vores kunder.
Uforudsigeligheden holder dig skarp
I denne rolle vil du opleve en hverdag, der aldrig står stille. Du vil blive mødt af forskellige problemstillinger og kunder, som gør dit arbejdsliv spændende og uforudsigeligt. Så hvis du er typen, der elsker en god udfordring, kan skabe orden i kaos og finde smarte løsninger, så er dette din scene.
Teamet er nøglen til succes
Du bliver en nøglefigur i kundens team for en tid, og sidder fysisk ude hos kunden og bidrager med din ekspertise inden for Epos Løn, Lessor eller Perspektiv. Men du er aldrig alene, for hos Azets sætter vi pris på teamwork og fællesskab, også når du er ude hos kunder. Du vil altid have et netværk af dygtige kolleger bag dig, som står klar til at tilbyde sparring og support.
Din ekspertise gør forskellen
Forestil dig en hverdag, hvor din erfaring med lønadministration virkelig kommer til sin ret. Vi forestiller os, at du er den type, der ikke bare er skarp til tal og deadlines, men også trives med struktur og målrettethed i dit arbejde.
Du får hver dag mulighed for at bruge dine evner som lønbogholder, din nøjagtighed og dit kendskab til forskellige lønsystemer gør forskellen for kunden. Du er helt sikkert også en haj til Excel, har en temmelig god situationsfornemmelse, er klar på at rulle ud i felten i din egen bil og så kan du selvfølgelig snakke med alle – både på dansk og på engelsk.
Tag springet i dag
Så hvis du elsker at arbejde i forskellige systemer, møde nye mennesker, og kan lide tanken om at være løn-helten, der redder dagen og gør hverdagen lettere for vores kunder, så er du måske vores næste udekørende lønkonsulent.
Er du klar til at blive vores nye superkraft ude i felten? Så spring ud i det og ansøg om at blive en del af vores team, hvor du får mulighed for at vokse, lære og gøre en reel forskel for vores kunder - hver eneste dag.
Amazing Azets!
Azets er i rivende udvikling og vores vækst giver plads til flere dygtige lønbogholdere. I Azets er vi nemlig vilde med løn. Vi går forrest, når det handler om at omsætte faglig viden til praksis og er Danmarks største udbyder inden for lønservices. Gennem 25 år har vi varetaget lønadministrationen for flere hundrede virksomheder i alle brancher og i hele Danmark
Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere. Spørgsmålet er, om du vil med på rejsen?
Send os dit CV – ansøgningen springer vi over…
Vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Er du passioneret omkring lønadministration, og har du lyst til at blive en del af et professionelt og velfungerende team? Så er du måske vores nye kollega.
Amazing Azets
Azets har i mere end 25 år været toneangivende inden for lønservices og har håndteret lønadministrationen for et stort antal virksomheder i hele Danmark. Vores team består af 8 dedikerede og kompetente konsulenter, som sætter en ære i god lønadministration og professionel rådgivning. Vi arbejder i lønsystemet Zenegy og har forberedt en grundig onboarding til vores nye kollega.
Lige nu leder vi efter to professionelle konsulenter, som kan bidrage til den høje ekspertise i vores dynamiske team og varetage lønadministrationen for virksomheder på tværs af brancher.
Vores anvendelse af robotteknologi i opgaveløsningen medvirker til, at din rolle som lønkonsulent vil udvikle sig i takt med at flere opgaver automatiseres. Vi går forrest med digitalisering og optimering af lønfunktionen, og det giver dig mulighed for at udvikle dine lønkompetencer og være helt i front på dit fag.
Nøglemedarbejder i Finance Payroll
Som lønkonsulent i Azets bliver du en nøglemedarbejder i vores team, og du vil håndtere lønadministrationen for vores brede kundeportefølje. Din ekspertise vil bidrage til at sikre, at lønprocesserne forløber smidigt og rettidigt, og vores kunders succes gennem professionel rådgivning og service.
Selvom vi forventer en vis erfaring, er vi både åbne for erfarne kandidater og dig med mindre erfaring, men med en solid grundviden inden for lønadministration. Vi forestiller os, at du arbejder struktureret, målrettet og kvalitetsbevidst. Du er tillidsvækkende, initiativrig og evner at holde hovedet koldt – også når det går stærkt.
Har du lyst til at være en del af Azets’ succes?
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores Smarter Working koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Send os dit CV – ansøgningen springer vi over…
Vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Er du en erfaren jurist med speciale inden for ansættelsesret? Vi søger en dynamisk og forretningsorienteret konsulent til vores HR Legal team på vores hovedkontor i Herlev
Velkommen i et fagligt stærkt team
Som specialist i ansættelsesret vil du spille en central rolle i at rådgive og støtte vores danske og internationale kunder. Vi oplever vækst, hvilket betyder spændende nye opgaver og udvidelse af eksisterende samarbejder.
Du bliver en del af et fagligt stærkt team, hvor vi videndeler, sparrer og prioriterer et positivt arbejdsmiljø - hvor teamwork og faglig stolthed er i højsædet.
Dine arbejdsopgaver vil være forskelligartede, men inden for områderne:
Din baggrund
Du er jurist og har flere års erfaring med alle aspekter inden for arbejdsret, herunder forhandlinger og rådgivning, daglig drift af ansættelsesretlige opgaver, due diligence mv. Hovedvægten ligger dog på individuel arbejdsret, men et vist kendskab til kollektiv arbejdsret forventes.
Du er selvstændig og driver egne projekter samt trives i et dynamisk miljø.
Du har gode formulerings- og formidlingsevner, på dansk og engelsk og hvis du har undervisningserfaring vil det være en fordel.
Er du klar til at blive en del af Azets?
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores Smarter Working koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Vi glæder os til at modtage dit CV og ansøgning via 'Apply for position' nedenfor.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Are you ready to leverage your technology expertise and elevate our Test Strategies and Automation at Azets? Due to increased demand, we are seeking an ambitious and proactive QA Test Analyst to join our test function at Azets Labs.
Who are we?
Azets is a people-powered business offering a wide range of accounting, tax, audit, advisory, and business services. Azets Labs, a part of the Azets Group, develops the Epos product portfolio, one of the market's most renowned Payroll and HR solutions. We are a professional, agile IT development organization with highly committed colleagues, sharing a vision to deliver value-adding digital solutions of the highest quality.
About the job
As a QA Test Analyst at Azets, you will play a crucial role in the software development of a web-based payroll system, ensuring it meets the highest standards of quality, reliability, and performance.
This role is an excellent opportunity to improve and mature our testing practices. You will explore new technologies, tools, and bring innovation to our quality assurance. You will collaborate closely with software developers, product managers, designers, and various third parties throughout the development lifecycle.
Primary responsibilities include creating and executing functional, regression, performance, and user acceptance test cases, ensuring business requirements are met and the product is delivered per established quality standards.
Skills required:
- Knowledge of the SDLC.
- Ability to build and maintain Test repositories for complex systems.
- Ability to review and analyze requirements to identify relevant test cases.
- Ability to create, plan, and execute different types of Test Cases, such as Functional, Regression, Performance, and User Acceptance Tests (UAT).
- Ability to collaborate with the product team and various SMEs to achieve Business sign-off.
- Ability to generate insightful documentation and reports on software defects and track their resolution.
- Experience with Agile testing methodologies.
- Experience working with third-party providers to ensure internal needs are met.
- Experience using various tools to manage test cases.
Nice to have:
- ISTQB certified, link
- Automation testing experience.
- Experience with SQL and querying databases.
- Experience testing payroll or financial systems.
We are looking for a curious and proactive colleague. You are an enabler for high developer efficiency and an ambassador for good quality practices. You live and breathe automation, possess a "one step ahead" mindset, and thrive on methodically solving complex problems.
Come join us at Azets
At Azets, collaboration and team spirit are essential. We take pride in knowledge sharing and prioritize it every day as we strive to deliver the best service to our customers. Our subject knowledge is exceptionally high, and we foster an inspiring and vibrant culture.
We place a high priority on the well-being of our employees. When you thrive both professionally and socially, it benefits both you and Azets. We continuously strive to enhance our well-being initiatives. Together with your manager, you will set specific goals for your development as we aim to provide the best opportunities to enhance your professional and personal skills.
We look forward to receiving your CV and application. Please apply through the button “apply for position”.
If you have any questions, please feel free to contact Head of Product Development, Morten Tue Larsen Skov on 41 37 03 52 or HR on 70 27 31 30.
Bliv Løntrainee hos Azets og kickstart din karriere
Er du klar til at blive lønekspert? Azets søger ambitiøse talenter som dig til vores nye Løntrainee-program.
En revolutionerende start
Gør dig klar til en revolutionerende start på din lønkarriere med Azets' etårige trainee-program. Vi udruster dig med skræddersyet undervisning og praktisk træning side om side med erfarne mentorer.
Hands-on erfaring
Du bliver en del af et engageret team, hvor du gennem sidemandsoplæring får hands-on erfaring med moderne lønadministration. Slip for kedeligt manuelt tastearbejde, hos os arbejder du med avanceret automatisering og robotteknologi.
Teknologi og faglig udvikling
Du lærer alt fra overenskomster og pensionsordninger til skatteberegninger, og du arbejder med cutting-edge teknologier og automatiserede systemer. Når uddannelsen er i hus, bliver du en del af et dynamisk team, der støtter din videre faglige udvikling samt kan der være mulighed for at blive en del af vores lønafdeling.
Hvem er du?
- Du har afsluttet HHX, STC, Financial Controller, Finansøkonom, HA, Cand. merc. eller tilsvarende
- Du har gode eksamensresultater
- Du er velformuleret på dansk og engelsk
- Du er ambitiøs, selvstændig og omstillingsparat
- Du er serviceminded, udadvendt og resultatorienteret i din arbejdsgang
- Kan starte d. 1. september 2024 eller 1. Januar 2025
Fleksibilitet i hverdagen
Fleksibel arbejdstid med mulighed for hjemmearbejde flere dage om ugen, så du kan finde den perfekte balance mellem arbejde og fritid. Et uddannelsesforløb der sætter skub i din karriere og giver dig de bedste forudsætninger for en fremtid som lønekspert.
Tag skridtet med os
Lad os sammen sætte gang i din karriere. Ansøg nu og bliv en del af et velfungerende og energisk team, hvor du fra starten vil føle dig som en vigtig del af fællesskabet.
"Det bedste ved mit job er, at ingen af kunderne er ens. Det udfordrer mig fagligt og medvirker til at udvide min videnshorisont. Samtidig sikrer alsidigheden, at min udvikling ikke stopper, hvilket gør mig til en bedre konsulent" - Signe Christiansen, tidligere trainee nu senior lønkonsulent
Vi glæder os til at modtage dit CV og ansøgning via 'Apply for position' nedenfor. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Semra, Senior HR Konsulent på 27 87 14 28.
Vi leder efter en kollega til vores Contract Management team. Vores forretningsgrundlag består i salg af regnskabs-assistance, lønadministration, HR-assistance, inkassoservice, rådgivning og IT (herunder IT-systemer) samt relaterede services til danske og internationale virksomheder. Vores mission er at gøre komplekse ting enkle, og vi har brug for dig til at hjælpe os med at navigere i vores hastigst voksende og dynamiske verden.
Om jobbet | En central og alsidig rolle
Hovedfokus ligger på kunde- og partneraftaler, som omfatter både BPO-, system- og øvrige aftaler. Et mindre, men ikke uvæsentligt, fokus ligger på leverandøraftaler, herunder sikring af, at leverandøraftalerne matcher vores salgs- og leveringsbetingelser 1:1 samt at leverandøraftalerne er effektive at operere administrativt og afregningsmæssigt.
Du skal vedligeholde og udvikle vores p.t. 75-100 standard kundeaftaler inkl. SLA og tage proaktivt ejerskab i forhold til vores leveranceorganisation. Du skal desuden kunne udvikle nye standardaftaler, og sørge for at få omsat services til præcise salgsaftaler, som kan leveres, administreres og afregnes effektivt samt naturligvis er i overensstemmelse med lovgivningen.
Arbejdsområder
- Salgsaftaler fra A-Z
- GDPR fra A-Z inkl. koordinering med IT
- Løsningsorienterede kundeforhandlinger med/uden deltagelse af kolleger fra Salg
- Leverandørgodkendelser m.v. hos kunder
- Partneraftaler samt deltagelse i forhandlinger
- Leverandøraftaler: Jura, GDPR, mv. samt deltagelse i forhandlinger
- Deltagelse i due diligence samt efterfølgende integration af opkøb i forretningen
- Deltagelse i udbud (RFP)
- ESG, Code of Conduct mv.
Du tilbydes en attraktiv lønpakke med afsæt i dine kvalifikationer og kompetencer.
Om dig | Kvalifikationer og egenskaber
Du er selvkørende, tager ejerskab og koordinerer opgaverne sikkert i mål med kvalitet og deadlines for øje. Du taler og skriver både dansk og engelsk flydende. Du har kendskab til økonomisystemer (vi bruger Visma Business), arbejdet i CRM-systemer og Office-pakken, og har generelt flair for anvendelse af IT-værktøjer. Tanken om brug af AI er dig ikke fjern.
Vi forestiller os, at du har en juridisk baggrund, men vigtigst af alt, du er service-, forretnings- og kundeorienteret, også når tempoet er højt.
Vi tilbyder | Mere end bare et job
Dine arbejdsopgaver vil variere i takt med Azets’ hastige vækst, og du har mulighed for at præge jobindholdet i tråd med dine ønsker til faglig og personlig udvikling.
Vi tilbyder en verden fuld af spændende udfordringer, hvor fleksibilitet og work-life balance er nøgleord. Nyd godt af vores sunde frokostordning, fredagsmorgenmad og ikke mindst, vores fantastiske sociale arrangementer. Med vores 'Smarter Working' koncept får du friheden til at arbejde, hvor det passer dig bedst, med alt det nødvendige udstyr lige ved hånden.
Interesseret? | Tag næste skridt
Hvis du kan se dig selv i denne rolle, så vent ikke med at sende os dit CV og en ansøgning. Vi er klar til at byde dig velkommen. Har du spørgsmål? Tøv ikke med at kontakte vores Contract Manager, Susanne Prang, på tlf.: 51 34 33 34 eller mail susanne.prang@azets.com eller HR på tlf. 70 27 31 30.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Du er velkommen til at registrere din profil hos os, hvis du ikke finder et stillingsopslag, som matcher dine kompetencer.
Vi screener løbende indkomne uopfordrede ansøgninger og kontakter dig, hvis din profil matcher vores behov. Dermed hører du ikke fra os, hvis vi vurderer at din profil ikke matcher vores behov.
Du er dog altid meget velkommen til at ringe til os, for at få uddybet hvilke kompetencer vi specielt lægger vægt på - eller har andre spørgsmål til vores spændende virksomhed.
De bedste hilsner
HR
70 27 31 30
- Azets
- Talentlink